onsdag 22 april 2009

Struktur....stavas det så här?

Nu är det längesen jag skrev...själva vitsen med en blogg är ju att hålla den aktuell liksom...men det går inte...ibland har jag så mycket snurr i huvudet att jag inte reder ut det riktigt...struktur har väl aldrig direkt varit mitt ledord..

På agendan denna vecka står följande:

  1. Jobba massor på mitt "riktiga" jobb...där måste jag vara någorlunda alert eftersom jag har en inskolning som jag ska försöka lära allt jag kan...vilket i och för sig lär vara snabbt gjort..
  2. ordna inför cupen som vi åker på på fredag...det ska packas, hämtas matchtröjor mm.
  3. Har tvättstugan idag igen....var kommer all tvätt ifrån..???
  4. Skulle behöva ta tag i mitt hem...städa..tex.
  5. Ja just det...så var det ju det där med arrangemanget "innebandy by night" som ska gå av stapeln på valborgsmässoafton...drogfri innebandyturnerig för högstadiet..där har man ett finger med i spelet också...eller ettt finger var väl en underdrift...hela j**a armen är med och planerar...
  6. ...ja så var det min lilla "bisyssla" Lägerboendet...hur mycket bokningar som helst en tid fram över http://www.ramdalenslagerboende.se/boka/bokning-1...kul i och för sig...men oj oj oj vilken röra ibland....telefonerna går varma mellan mig och Monika emellanåt...men idag har jag ordnat en till medhjälpare...Eva T..fd P94 förälder...kanon..Tack Eva för att du alltid ställer upp.
  7. Å så var det min vilfåtölj som jag köpte häromdagen till min balkong. varför köpte jag den???När ska jag utnyttja den..ja jag är seriös nu...det kommer inte att hända..för jag är så fruktansvärt splittrad...har 1000 sakjer att göra idag så sätter jag mig och bloggar istället...får väl skylla mig själv..
Tur i alla fall är att jag mår ganska bra nu...äter ju "gå ner i vikt" tabletter som man blir lite pigg av...det är nån bieffekt som inte gör ett dugg....jag far upp som ett skott kl 7.30 på en ledig dag...det har aldrig hänt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar