onsdag 6 maj 2009

oplanerade dagar

Jahaja...så har man varit ledig i 3 hela dagar och inte mycket gick efter planerna...men det är ju i och för sig ganska skönt att vara spontan.
Jag har köpt en scanner som jag skrev häromdagen...och nu har jag letat upp en massa gamla foton och det är ju sååå kul...tycker jag i alla fall.
Satte på TV:n under tiden som jag scannade och det var det vedervärdiga programmet "rent hus".....jag fattar inte hur folk har det..men det jag ännu mindre fattar är dessa 2 städtanter som har så mycket "fiffiga" tips om viktiga saker som hur man gör rent en gammal äcklig skärbräda med salt.....vem gör rent en gammal äcklig skärbräda överhuvudtaget??? och ett annat tips var hur man kan göra rent en marmorfönsterbräda med en yllevante och ofärgad skokräm...det ni.

Har under mina tre lediga dagar:
  • varit på promenad på vackra Jogersö....med en person som står mig väldigt nära och som betyder mycket för mig nu...mer än någonsin tror jag...
  • hämtat barn på träning
  • druckit vin
  • bakat jättenyttigt bröd med massor av frön i
  • inte ätit godis eller druckit läsk på 3 dagar
  • tagit emot bokningar på lägerboendet...Norges Chearleader team som ska tävla i EM i Nyköping i Juli..& ett gäng badvaktsinstruktörer från Götet.
  • Tvättat
  • fikat med Monika
  • lagat mat
  • haft möte med styrgruppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar