söndag 21 juni 2009

Kära dagbok..

Oj va längesen jag skrev. Har lite idétorka. Blir ju lätt att man bara berättar vad man gjort idag osv osv...som en himla dagbok...men vadå...vad ska man skriva om då??
Jag kör dagboksstuket:

Söndag: Har övat med Bluegrasskören och Thomas Haglund. Jag hade äran att träffa denna fantastiskt duktiga musiker under 5 timmar och han hjälpte oss bluegrassamatörer att få till det till vårt framträdande den 1 augusti på Ängsstugan. Ska bli riktigt kul.

efter det var det premiär för vår bakluckeloppis på Ramdalens IP.Det blåste storm men det kom i alla fall 6 bilar och en himlamassa folk som handlade och tittade. Det bådar gott för framtida söndagar.

Måndag: Jag var på på HJ18:s , (mitt "nya" lag), första träning på Jogersö. Bra uppslutning..ca 25 grabbar...vi grillade och umgicks lite efter fysträningen. Trevligt!
Tisdag: Haft styrgruppsmöte med lägerboendet...gick bra...mycket mycket bokningar under hela våren och sommaren..men nu börjar det också ge utdelning...
...efter det mötet var det årsmöte med Onyx...blev omvald i styrelsen så nu sitter jag säkert i 2år till..:-)
Onsdag: Övade inför mitt framträdande på lördag i kapellet...det gick riktigt bra...känner dock att jag även på sångfronten har idétorka...men men...folk har nog glömt vad jag sjöng förra gången..å ny är det en ny person, Jocke Forss, som kompar så lite annorlunda blir det allt.

Torsdag och fredag: inget speciellt. Hade tvättstugan på midsommaraftonskvällen men det var helt ok.
Lördag: Firade min födelsedag...Yvonne min kära väninnna kom och grattade...det var nog ett år sen vi träffades...kul kul. Sen kom mamma & Uffe och Luan & Jenny. Vi åt tjälknöl och färskpotatis och kladdkaka. Gottgottigottgott!!
Söndag: Sov länge länge...till halv 12...härligt att börja semestern på det sättet. Såsade omkring hemma ett tag innan jag bestämde mig för att packa ner filten och kaffetermosen och ljudboken för att ge mig av ut till Femörehuvud. Så himla skönt att sitta där och titta rätt ut i havet och lyssna på bok med en kaffekopp i handen..Kan det vara bättre än så?

Imorgon blir det Assist (innebandybutik i Stockholm) samt IKEA med Luan, Jenny och Fille...ska försöka få med mig Jennys & Filles mamma Camilla också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar