tisdag 23 juni 2009

På banan igen...


Igår var det ingen bra dag...förutom att jag var på IKEA förstås....men när jag var där ringer verkstan på vilken jag har min bil för att byta termostat. Verkstadskillen, Niklas, berättar för mig att det var nog tyvärr inte bara termostaten som var trasig utan även topplockspackningen.
Så...istället för 300 spänn får jag nu punga ut med ca 5000-6000 spänn!!! KUL!

Men men...vad är pengar egentligen..det kommer ju nya.

Å idag så "tjänade" jag 190kr....var och klippte mig och jag hade "budgeterat" 450kr för det var ett riktigt "inneställe"...men nädå...det kostade bara 320...då blev jag lite glad igen.

Därefter var jag på ansiktsbehandling som jag fått i present. Passade då på att be henne plocka & färga mina ögonbryn..detta skulle enligt prislistan kosta 200:-...men...när jag skulle betala så säger hon att man får rabatt när man bokar brynfärgning & plock i samband med ansiktsbehandling så det kostade bara 140:--

Blev glad ännu en gång även om hudterapeuten belastade mig med sina personliga problem under hela behandlingen.
Hon babblade hela tiden och berättade att hon skulle skiljas mm...men alltså...jag vill bara ligga där och njuta när hon grejar med mitt fejs..

grejar är just ordet...faaan va det gör ont när hon klämmer pormaskar...det gör likaont som det låter äckligt...smaka på ordet PORMASK...det går inte av för hackor..
men fin blev jag..och lite glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar