söndag 5 juli 2009

Cheerleading, kantareller & bakluckeloppis....


Så var den här helgen avklarad.
Checkade in 42 st norska cheerleadingtjejer, killar och ledare på lägerboendet i fredags.
Jobbade åt Onyx på Rosvalla och EM i Cheerleading i lördags och idag på fm. Kul att se alla tjejer och killar från alla möjliga länder i Europa i sina fina dräkter...duktiga är de och kul verkar både de och publiken ha.

"Mina" norrmän tog ett brons idag...GRATTIS till dem.

Direkt från kioskjobbet till bakluckeloppisen. Gick väl hyfsat idag. ca 12 bilar...det tar sig.
Men det roligaste av allt är att Stickan som inte trodde på att köra loppis, nu verkar stortrivas med att sitta och titta på folk och tjata med oss säljare och besökare..kram till dig Stickan.
Å Madde & Arne som ställer upp jämt..ni är guld värda.
Tack också till alla Onyxare...Janne & Monika, Carro & Patrik...jag tror och hoppas att ni tycker det är värt allt slit.

men va blev det här nudå....nåt slags tacktal...det var inte riktigt meningen..

Jag släpar grejer till loppisen som jag tröttnat på...å så köper jag nya saker som nån annan tröttnat på...men det är just det som är så kul..

Idag bytte jag en lampskärm mot en burk nyplockade kantareller .....härligt!!
Å så köpte jag en jättefin skål av Janne..
Å en fin tennljusstake.

Härligt...7 söndagar till kör vi..var ska detta sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar