lördag 5 september 2009

men tjena....

..det var inte igår..:-)

Bloggandet liksom tog stopp..har visst inte skrivit sen begravningen...kom väl av mig på nåt sätt.

Har funderat på om jag ska fortsätta blogga eller inte...känns liksom lite fel att ha en blogg om man inte bloggar ofta.

men jag fortsätter väl ett tag till.

Livet börjar så smått att ta form.
Det har varit en tuff tid..de senaste 12-18 månaderna. Många pusselbitar som ska hitta sin plats.
Men jag kämpar på...fortsätter att skaffa mig fritidssysslor upp över öronen...ganska skönt att inte behöva sitta ensam hemma och fundera över sitt liv...utan bara sysselsätta sig och låta livet gå vidare..ja det där är svårt att förklara och jag tänker inte försöka förklara det närmare heller.

Men vad händer just nu då:

Lagledare för Onyx HJ18....det är mitt nya uppdrag...ska bli kul...men jag har så grymt svårt att lära mig alla nya namn..

Bilfunderingar...måste nog köpa mig en bättre och STÖRRE bil...renault Twingo är väl inte direkt den optimala bilen att ha när man ska köra innebandy-toolbags

Mitt hem....ja det ser väl ut som kaos emellanåt, men jag ska ta tag i det...imorgon kanske...

vad jag funderar oerhört mycket på just nu är struktur..jag behöver strukturera upp min tillvaro...då tror jag det går lättare...ska ta tag i det också.

Har ett stort beslut att ta framöver....jag tänker inte gå in på vad det är här på bloggen förrän jag bestämt mig för att göra det...men då jäklar ska ni få vara med...

Imorgon blir det Stockholm och Sköndalscupen i Sjöstadshallen....dag 2...nu spelar vi om att bli bästa trean..jag tror vi grejar det..


vi hörs..

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar