måndag 7 september 2009

utvärdering












Tänkte att jag skulle gå tillbaka till min "bucket-list"...kommer ni ihåg..?
Saker som jag måste/ska göra..
Det som är skrivet i rött är klart, svart är inte riktigt klart och rosa är pågång.


  • Väggord 2 väggord blev det...då fint så
  • bakluckeloppis avklarad...10 st söndagar...kanonväder i stort sett alla gånger, men lite varierat antal säljare. Hoppas vi fortsätter trots detta.
  • min hälsa jodå...snart så..
  • börja jobba har börjat och det flyter på..lika trist som vanligt..
  • börja få fason på livet jo..jo det tycker nog att jag har..
  • å så lite innebandy förstås inte så lite...träningsmatcer var och varannan helg...skitkul när säsongen startar...härliga killar jag ar att göra med i juniorlaget..det är bli nog bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar