torsdag 26 mars 2009

Alfons Åberg..."jag ska bara"....


Funderar mycket nu...
Senaste tiden har mitt liv kretsat oerhört mycket runt Ramdalens lägerboende http://www.ramdalenslagerboende.se/.

Funderar varför jag ägnar i stort sett all min fria tid åt detta projekt...går dit och målar och står i hela helgen, när jag inte jobbar på mitt riktiga jobb förstås, går dit på mina lediga dagar och städar, sitter hemma och tar emot och planerar bokningar, far runt och lämnar nycklar och papper och listor...mm mm..Försöker att hinna träna därimellan, men gång på gång hinner eller orkar jag inte så jag avbokar ännu ett spinningpass...

Känner att det är mycket nu!! Å jag som har högt blodtryck...inte bra..borde varva ner.
Men jag ska göra det "sen"....ska bara fixa lite först...

jag ska bara.....

1 kommentar:

  1. Det var just det här med att bli tagen för given... var rädd om dej!

    SvaraRadera