fredag 6 mars 2009

Äntigen fredag...

Dagen förlöpte trots allt ganska bra. Det verkar som om jag jobbar mer effektivt under press..

Skulle varit ledig idag egentligen men hade ännu en gång gjort ett perfekt byte och jobbade idag mot ledigt imorgon..
Tur att jag har en förstående chef och en himla massa bra jobbarkompisar som hjälper mig när det är "kris" = när jag behöver ledigt för att kolla på innebandy.

Jobbade på mobila teamet och som tur var så var det en lugn dag så jag kunde få lite privata saker gjort...
Hade lönesamtal med chefen idag också..oj..kanske jag inte skulle skrivit det jag nyss skrev..men jaja..det får bli som det blir med lönen..

Direkt efter jobbet skulle Monika och jag åka och handla frukost åt våra 27 nattgäster på lägerboendet....hur mycket äter 23 17 åringar???
Frukosten skulle sen levereras till lägerboendet.
Denna helg är det Sörmlandslaget HJ17 som gästar oss.
De ska bo där tillsammans med sin mamma...eller jag menar Antons mamma...som på nåt sätt verkar vara allas mamma...
Det blev tacos hemma sen...med Luan och Jenny...gott och trevligt.
Imorgon bär det av till Nyköping för att kolla matchen Onyx P94 - Onyx P95 i P94:2 serien.
Hem och käka och sen åker vi till Gnesta för säsongens sista bortamatch i P94:1 serien...bir nog tufft som vanligt...men de är duktiga mina killar..så allt kan hända...vore skönt med en seger igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar