måndag 9 mars 2009

Ledig dag...


Ja vad gör Helena på en ledig dag...

Börjar med ett telefonsamtal från en person som vill boka hela lägerboendet i mitten av april...samt diskutera maj och junis beläggning...låter lovande
Sen tur ner till OIK:s kansli för att......ja..vad var det jag skulle göra där???
Jag hade glömt varför jag åkte dit...helt otroligt....fick i alla fall en kopp kaffe och satt och snackade lite med Stickan och Anders...när jag skulle gå och hade sagt hej då kom jag på det...just det...det handlande om annonsen till bakluckeloppisen som vi ska ha...
Sen ner till Koordinaten för att träffa Fredrik och styra upp lite rutiner runt bokningar och fakturor när det gäller lägerboendet..www.ramdalenslagerboende.se ...tycker vi fick till det ganska bra..Imorgon ska Fredrik träffa en massa folk på kommunen och tala väl för vårt lilla "skötebarn"..

Sen fick jag lite tid för mig själv och bokade in ett spinningpass till kvällen..ska bli skönt...hinner nog åka och kasta lite sopor från lägerboendet innan..

Det var den lediga dagen..men vad gör man inte

2 kommentarer: