lördag 21 mars 2009

Många bollar i luften...


Har inte skrivit på ett tag...av flera olika orsaker...
bl a att min dator som jag "renoverade" för mindre än 2 veckor sen nu har fått en jävla massa hästar...trojanska sådana...blir så trött!!!
Och för det andra har jag ändå inte haft tid...och inte kännt nån som helst inspiration till att skriva..

Idag däremot...har jag tid...
Var nyss inne på Anettes blogg http://tette1958.blogg.se/och kollade...får väl instämma i Amandas kommentar: "Fy faaan va du är duktig"...skriver hon ....och syftar på att denna människa Anette alltså...jobbar heltid(tror jag)...är lagledare för både distriktslaget HJ17 och H3....och skriver om att hon städar och bakar och lagar mat....och visar en bild på hur hon stickat 2 st jättesöta små bebis-onyxtröjor....men alltså...hur orkar människan!!!!

Fast vid närmare eftertanke så är jag nog själv lite likadan...även om jag inte stickar Onyxtröjor...100 järn i elden hela tiden..men..men...vad skulle man göra annars???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar