söndag 8 februari 2009

2009..ett bättre år..?

2008 var för mig ett år att glömma. En massa tråkiga saker har hänt och frågan jag ställer mig nu är om det kan bli värre...nej jag tror och hoppas inte det.
Tänkte göra en lista över året som varit, men insåg snart att jag inte kom på en enda bra sak att ha med på listan.
Ska inte ge en massa löften men en enda sak har jag lovat mig själv och det är att 2009 ska jag ta hand om mig själv.
Vad det innebär tänker jag inte gå in på så mycket här, men skulle väl kunna uttrycka mig som så att 2009 ska bli ett år när jag ska försöka vara den jag är och vara stolt över det.
Firade nyår igår (i förskott) med en person som betyder såå mycket för mig.
Till Dig vill jag sägaTack för att du gjorde kvällen så fin och värd att minnas. Vill ha fler såna i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar