söndag 8 februari 2009

Fler må-bra-dagar..

Så har man då varit på säsongens första spinningpass..det gick bra utan problem..men idag...aj aj aj..träningvärk.
Men det är bara att bita ihop...ett nytt pass kväll kl 18..

Annars har mina senaste dagar varit några av mina bättre dagar. Jag tog ju som bekant 2 semesterdagar, tisdag & onsdag och idag är jag ledig enl. schemat.
Har ägnat de här lediga dagarna åt att försöka komma tillbaka till mitt rätta jag och jag känner att jag nu är på rätt väg..hoppas att den vägen inte kommer att bli alltför krokig igen..
Har haft långa givande samtal med en person som står mig nära...Tack för att du är så förstående!!

Nu har jag tvättstugan...har skjutit upp det i 3 dagar men nu var jag tvungen att ta tag i den växande tvätthögen...var kommer all tvätt ifrån??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar