onsdag 18 februari 2009

Att "ta form"..

Nu är det mycket som börjar "ta form"...

  • Bloggen
  • Ramdalens lägerboendes hemsida börjar definitivt ta form...jag tycker att jag lägger ner mycket tid framför datorn, men Monika & Janne de verkar bo framför den...men så blir det bra också..gå gärna in och kika...www.ramdalenslagerboende.se.
  • Lägerboendets framtid verkar vara definitivt "på gång", vi har fått besked om att vi får stanna i våra nuvarande lokaler ett tag till så nu jobbar vi vidare som vi tänkt...+ med lite nya djärva grepp.
  • Min lägenhet börjar väl bli beboelig...elle trivsam kanske man ska säga.
  • Min kropp.....nejdå..det där var en luring...min kropp håller inte på att ta form...eller ja..jo...kanske...köpte i alla fall ett 6-mån kort på http://www.ramdalenssportcenter.se igår...alltid nå´t. Och jag var faktiskt på ett spinningpass igår.

1 kommentar:

  1. Japp. Det blev några timmar igår med alla bilder. (Missade Mästarnas mästare.)Men det är det värt. Det kommer att bli bra trots att man hela tiden kommer på nya grunkor.

    SvaraRadera