måndag 16 februari 2009

Sportlovstankar..

Ja så är det sportlov. Jag har lyckats få till det så jag har endast en enda ledig dag denna vecka...kommer inte att ta semester för den vill jag spara till sommaren.
Men inte verkar Luan besviken för det...han har ju Jenny.
Jag hade visst lovat för en tid sen att vi skulle kunna åka till Innebandybutiken Assist i Stockholm på sportlovet..så jag får väl stå mitt kast och åka på torsdag. Låna bil och packa in 3 ungar och åka och glo på klubbor...men...inget ont osm inte har nå´t gott med sig...vi ska på IKEA efteråt..:-)...det var mitt ultimatum.
Annars blir det nog en lugn vecka..ska träna lite och jobba mycket...och försöka få litegrann gjort hemma.
jag tycker jag har tjatat tillräckligt länge nu om att jag måste få nå´t gjort hemma...men nu MÅSTE det ske...har inte ens packat upp alla kartonger och har nästan ingenting sitter uppe på väggarna..

Ikväll ska jag och Monika och Stickan på möte om lägerboendet och ett framtida samarbete med en annan part...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar