söndag 8 februari 2009

Idol 2009..?

Luan sa till mig idag: "mamma..när kan man söka till Idol nästa gång?"
"jag vet inte...har du tänkt att söka?" Svarade jag.
varpå Luan sa: "Nej DU ska söka.."
Vad ska man svara då? Min 14 -åring tycker att hans 42-åriga mamma ska gå på idolaudition...bara för att jag kör en och annan "modern" låt för tillfället...typ Amy macDonalds "This is the life"...

Men nej...det kommer nog inte att bli så att ni får se mig inför Idoljuryn 2009.

Däremot har jag ett annat projekt pågång...ska inte säga för mycket här nu...kan ta det efter det aktuella datumet...men jag kan säga så mycket som att jag funderar på att bli lite modigare och köra "live" på en fest framöver....

Vet inte vad det är, men i alla tider har jag aldrig haft några problem med att sjunga eller spela ensam på en scen..för en massa folk...men när det kommer till att spela spontant för kompisar så går det bara inte..

men jag får väl återkomma efter festen..så får ni veta om jag gjorde det eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar