söndag 8 februari 2009

idag börjar mitt "nya" liv...igen

...jag tror det är den 42:a gången i ordningen som jag säger den frasen...just det här datumet..nån som känner igen sig?

Jag undrar hur många människor som säger så just idag....tror det är en hel del faktiskt..
Men det är väl egentligen inget fel i det...att ha förhoppningar..det är bara det att man vet ju liksom hur det blir..efter någon vecka eller tyvärr kanske redan efter några dagar om det vill sig riktigt illa.
Man ska börja träna, börja banta, bli en bättre människa, varva ner osv osv....jag är fast besluten om att det nu är så att alla spinningpass är fullbokade pga att folk gett såna här nyårslöften..jag kommer att återkomma till detta framöver..när spinningsalen kommer att stå halvtom i mitten av februari...eller kanske redan i mitten av januari.
jag ska i alla fall ta mig en lång skön promenad idag..sätta på min favvokille i lurarna och bara gå........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar