söndag 8 februari 2009

min må-bra-dag...

Började dagen med ett träningspass på "Hyllan", med efterföljande dusch och bastu...älskar bastu...mer nu än när jag hade egen bastu i huset...konstigt..

Tittade sen lite på Luans innebandyträning och avundas killarna som verkar orka springa och träna hur mycket som helst..'

Strök min tvätt-tid...det finns roligare saker att göra en sån fin dag som idag.

En tur till Blomsterlandet för att inhandla några nya blommor som ska få ersätta mina två snustorra Azaleor som jag haft i köksfönstret ett tag nu..vet inte vad det beror på att de liksom torkar ihop och tappar alla blad så fort man rör dem..måste vara värmen från elementet under..;-)
Men det är ju så billigt med blommor nuförtiden så man kan ju byta ut dem med jämna mellanrum istället för att vattna..

Med varm choklad och bullar i bilen åkte vi sen till Nävsjön..Vackert ställe...har inte varit där speciellt många gånger..men det kommer det att bli...kallt som sjutton var det...ändå finns det folk som sitter i godan ro på en stol och fiskar...de verkar inte "lida" av kylan...

Sen bar det av hemåt för att äta entrecote och klyftpotatis...gott!!

Känns som en lyckad dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar