söndag 8 februari 2009

hör och häpna...

jo..jag pallrade mig iväg till träningsanläggningen.
Vet inte vad som hänt med lilla Oxelösund och Ramdalsanläggningen...det var 25 personer på Hyllan kl 11 en söndagmorgon..!!!
Man kan ju fråga sig om det är julens frosserier och dåliga samvete som gett folk träningslust, eller om det helt enkelt är så att Oxelösundarna fått upp ögonen för den "nya" Ramdalsanläggningen...hur det än är så visst är det kul att det händer nåt i lilla Ockle.
Men....en nackdel med detta är ju att det blir KÖ till träningsmaskinerna..men det kan man kanske stå ut med.

Själv tog jag det lite lugnt och gick på löpbandet i 50 minuter rask takt...bredvid mig sprang 2 välkända Oxelösundstvillingar (i min ålder) på löpbanden...de skulle säkert kunna springa i flera timmar och ändå se så där äckligt fräscha ut...i sina snygga träningskläder....nej jag är inte avundsjuk alls...jag kommer nog se lika dan ut snart...eller kanske inte..
men det gör inget...huvudsaken man mår bra.
På väg ut från anläggningen tänkte jag boka in mig på ett spinningpass till imorgon...när jag ändå var på G...men då får jag till svar att det är FULLT!!! Alla 30 cyklar är bokade...!!
Det har väl ALDRIG varit fullt på ett spinningpass i Oxelösund...vad är det som händer egentligen.??
Får nu ägna kvällen och morgondagens fm åt att hoppas att nån enda människa ångrar sig och avbokar sitt pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar